Ιωαννης Καφεζας

Έχει σημασία η διατροφή στην κυτταρίτιδα;

In Ιατρικά Θέματα on Μαρτίου 2, 2013 at 10:38 πμ

κυττ.Η κυτταρίτιδα  δεν υποχωρεί και παραμένει ακόμα  και αν ακολουθηθούν υπο-θερμιδικές δίαιτες.

Ένας παχύσαρκος επομένως μπορεί να αδυνατίσει αλλά δεν θα απαλλαχθεί από αυτή και τούτο διότι θα χαθεί με την δίαιτα το λίπος ‘’στο βάθος’’ αλλά όχι το επιφανειακό.

Η σωστή  και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην πρόληψη  της κυτταρίτιδας. Η κακή διατροφή προκαλεί κυτταρίτιδα, η σωστή διατροφή μπορεί να την αναστείλει ή να την εξαφανίσει.

• Προσέξτε το κορεσμένο  λίπος. Καταναλώστε μονο-ακόρεστο (ελαιόλαδο) και πολυακόρεστο λίπος (φυτικά έλαια, λιπαρά ψάρια). Λιπαρά κρέατα, τηγανητά, μαγιονέζα και κρέμα γάλακτος, αλλαντικά, ζωικά βούτυρα, αυγά, πλήρη  γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα πρέπει να περιοριστούν.

•    Κατανάλωση νερού. Πιείτε 10 έως 12 ποτήρια νερό την ημέρα. Στους καλοκαιρινούς μήνες και περισσότερο. Το ίδιο και μετά από μεγάλη άσκηση ή άλλη φυσική δραστηριότητα. Το νερό είναι απαραίτητο στον μεταβολισμό όλων των θρεπτικών ουσιών και η ένδεια του οδηγεί σε προβλήματα.

• Η ζάχαρη, τα γλυκά, τα σιρόπια, δημιουργούν προϋποθέσεις κυτταρίτιδας. Μειώστε τα και αυξήστε την πρόσληψη φρούτων, λαχανικών. Προσθέστε στο τραπέζι σας όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης.

• Ο οργανισμός του ανθρώπου για τις ενεργειακές ανάγκες του χρειάζεται γλυκόζη.  Όταν η φυσική μας δραστηριότητα και γενικά οι ενεργειακές μας ανάγκες ‘’καίνε’’ την γλυκόζη που προσλαμβάνουμε, δεν περισσεύει γλυκόζη για να αποθηκευτεί. Μην ξεχνάτε ότι η αποθήκευση της πλεονάζουσας γλυκόζης θα γίνει με μορφή λίπους.

•    Περιορίστε την καφεΐνη  (καφές, τσάι, αναψυκτικά τύπου Cola)

•   Το αλκοόλ συμβάλλει στην ανάπτυξη κυτταρίτιδας, χρησιμοποιήστε το με μέτρο. Έχετε εξάλλου και πολλούς ακόμα λόγους να το κάνετε.

•  Νάτριο. Το νάτριο δεν υπάρχει μόνο στο αλάτι. Τρόφιμα που είναι πλούσια σε νάτριο είναι  τα αλλαντικά και τα παστά, οι κονσέρβες, τα διάφορα πατατάκια, τα τυριά, και οι επεξεργασμένοι ξηροί καρποί. Περιορίστε τα και προσέξτε τι ακριβώς κάνετε όταν αλατίζετε το φαγητό, είτε στην κατσαρόλα είτε το πιάτο.

• Φάτε φρούτα (βερίκοκα, πεπόνι, σύκα, μήλα, πορτοκάλι μπανάνες, χουρμάδες και σταφίδες) καθώς και πράσινα λαχανικά, όσπρια (φασόλια, φακές, ρεβίθια ή και μη μεταλλαγμένη σόγια) που είναι θρεπτικά και περιέχουν αρκετό κάλιο. Επίσης ανάλατους ξηρούς καρπούς.

. Μειώστε το κόκκινο κρέας και καθαρίστε το από το λίπος. Αν το υπερκαταναλώνετε, αντικαταστήστε το με λευκά κρέατα όπως ψάρια του αφρού (τα ψάρια του βυθού είναι περισσότερο λιπαρά), κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι. Καταναλώστε άπαχο γάλα και γιαούρτι. Βράστε ή ψήστε με την φλούδα τις πατάτες αλλά μην τις τηγανίσετε.

• Αυξήστε την άσκηση σας. Κάψτε τις πλεονάζουσες θερμίδες και βοηθήστε να βελτιωθεί η κυκλοφορία του αίματος και η αιμάτωση των ιστών. Μειώστε το παραπανίσιο βάρος.

Ο χειμώνας καλά κρατεί ακόμα και  η κυτταρίτιδα με τα βαριά ρούχα δεν πολυφαίνεται. Είναι  όμως βέβαιο πως η εμφάνιση σας, σας  ενδιαφέρει. Εξ άλλου πριν το καταλάβουμε θα έρθει πάλι καλοκαίρι. Όλες οι παραπάνω συμβουλές, δεν θα βοηθήσουν μόνο για να είστε εντυπωσιακή με το νέο σας bikini αλλά θα ωφελήσουν την υγεία σας συνολικά. Αν ακολουθηθούν, θα αυξήσουν τα χρόνια της ζωής σας που επιπλέον, θα είναι καλής ποιότητας.

Φυσικά, αν λύσετε το πρόβλημα, θα ενθουσιαστεί και ο σύντροφος σας.

bikini

Προσπαθήστε το λοιπόν. Αξίζει τον κόπο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: